caddede kurallara uymadan karşıdan karşıya geçenler için blues – d.a.levy

images.ulib.csuohio.eduÇeviri: Halil Duranay

 

KOMİK İŞ

Şehirdeki Ayaklanmadan

sonraki ilk polis

bilgi kaynakları

büyücüler

& göz bağcıları

psiko mantıksal operasyonlardan kalan

BİRLEŞMİŞ Cesetler

Dachau &

San Diego’daki konaklama

alanlarındaki müzikli eğlencelere

ne çok benziyor/

garip figürler.

medine mermerlerinin altından

fışkıran gül &

BİRLEŞME

(bana yıllardır sahip

olduğum ilk noelimi verin)

güneşin

yeni aileleri

hissediyorum—-

ne komik şey ama

 

karanlık bir kış gecesi

5 yıl & sonunda

ay,

orospuya

göze

alana

göre kuruluyor

 

/ chicago şairleri

benim şiirimi

anlamazlar

 

8 yıl yazdıktan

& 4 yıl yayınladıktan sonra

& yeterince fakirlik çektim

& yeterince romantik oldum (bu yalnızca

amerikada bir şair olmanın

hiçliğini doldurmaya yetti)

 

BİR ÖNCÜ!

(hecelenmiş kölelik)

 

talan edilmiş yıllar

& göz yaşlarıyla bir araya gelmiş

güzel dostlar dışında

hiçbir şeyim yok &

söyleyecek

tek bir kelimem yok

adım benliğimdir

kalem yeniden ellerimde

öldü

 

bu bağlantı nasıl kuruldu?

mürekkep – kalem apansız yutmaya başlar seni

beyninin hücreleri kurur –

bu YAZMA Aletlerinin

bilinciyle uyuşmaya

başladığım nokta mıdır?

 

bu mürekkebin

kalemden sperm gibi fışkırmaya

başladığı andır

& ve vecdin

gözler arasında en üst noktada dolanmasıdır

ORGAZM

fiziksel madde

algılarının

ötesindeyim

ben şimdi kendi varlığımın ötesindeyim

Kim bu

dünyanın sicimlerinin

ötesinden konuşan şimdi?

 

saklanıyorum?

(Cleveland’taki bir şeylerden)

oraya bak kendime

diyeceğim ilk şey bu

& BAK

& DÜRT

& şehir yöneticilerinin aksine

ben bunları halı altına süpüremem

& ve bunun için hükümetten yardım talep etmem

 

lanetli vadiye bile gitmem

izleyin gazeteleri kolluk güçleri dağıtıyor

 

gelecek haftaya rağmen,

kendi levi’min fermuarı tamir edildiğinde

numaralı kot gömleğimi giyeceğim

& Collinwood’a doğru yollanacağım

 

beş yerde yakacağım tütsüleri

& Norms’ta Kumara’nın kardeşini satın alacağım

 

eğer ciddi şiddet eylemlerinden

enselenmezsem

bu, caddede kurallara uymadan karşıdan karşıya

geçenler için

minik bir kışkırtma olacak

 

1967

Bir Cevap Yazın

